Kväll.

Sitter i min mjuka sköna soffa, det enda som hörs är lite datorsurr och Frejas " prat"..., hon vill gå ut och det tycker jag känns underbart, men hon var hängig inatt och imorse så hon får snällt stanna inne.

Lång-måndag för mig på jobbet som vanligt, men slutar aldrig att förvåna mig att jag efter 14 timmar tänker "oj, är klockan redan så mycket, jag som behöver göra så mycket.." Ja, inte är det långtråkigt iaf ;)
Sen är det grymt skönt att komma hem och vila min onda fot och veta att ni kommer det två lediga dagar :)

Och från det ena till det andra så vann Cornelias fotbollslag  förresten matchen igår och gick upp i serieledning! :)

Nu ska jag känna lugnet som vi norrlänningar gör och sen förhoppningsvis sova gott.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR