Nu börjar den.

Min efterlängtade semester.
Halleluja.

Jag ska n j u t a av varje dag och vila, läsa, umgås med underbara människor och så ska jag umgås med mig själv.

Göra sånt jag lagt på hög.

Nu ska jag sova i en renbäddad säng och inte ställa någon klocka.
Det känns bra.





Malin

Komms till oss på Stinsvägen och fika lite kanske?

Svar: Gärna! :)
Jessica

Elisabet

Vackert påslakan .. jag tror att jag har ett likadant, inköpt på Ikea. Jag ÄLSKAR det! Ha en riktigt skön semester nu Jessica. Varm kram härifrån!
Och du vet .. har ni vägarna förbi, så ...!

Svar: Jag älskar detta påslakan, tror detta kommer från Ellos.Ha en underbar semester du med!
Och nu när min nya kärlek kommer från Skåne så bär det nog av neråt så småningom :)
Kram!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR