Saknar dig min kisse.

 

<3 Saknar också henne <3 Puss min älskling

Svar: <3 Puss
Jessica

Catrin

Nu kan jag säga att jag tror att jag förstår hur ont det gör. Att det inte känns inte längre känns som samma hem när man öppnar dörren till sitt hus. Jessica, jag tycker synd om dig, och om mig. Men jag är också glad över gåvan att kunna älska så, att kunna ta till sig så mycket glädje av ett djur och det de ger oss, till skillnad från de fattiga stackare som säger att det "är ju bara en katt"
Men f*n vad ont det gör...

Svar: Kloka du <3Är överlycklig att vi fick ha Freja hos oss då vi behövde henne som bäst och jag vet att vi gett henne lika mycket kärlek tillbaka. Älskade henne så mycket.

Hoppas innerligt att parve kommer tillbaka till er!
Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR