På lunchen..

...sitter jag och kollar min blogg och inser hur urusel jag varit på att uppdatera sista tiden ;)

Idag skiner solen och det är k a l l t .
Igår var jag ledig och det fixades med lite allt möjligt hemma, städade och rensade Cornelias garderob och så bakade jag bullar bl.a. K var snäll och spacklade väggarna i den blivande lilla toaletten på övervåningen.
Försöker oxå komma igång med löpningen oxå efter vintern med många förkylningar och så hälen som jag har haft så ont i. Men nu är jag på gång igen :)

Nähä, dags att hoppa in i kassan :)


Anonym

Puss vackra du.Jag hjälper dig med vad du vill min älskling :)

Svar: Tack fina <3 Puss
Jessica

Anonym

Det närmar sig påsk och då ska man bjuda sina nära och kära. Idag har jag passat på att Ica-handla för 320.00 Kr. Dagens goda gärning får bli att skotta balkongen och utfodra fåglarna.

Elisabet

Nybakade bullar var det länge sen vi hade här i det gula huset. Kanske på tiden ....,-)

Svar: Ja, det är ju så gott :O)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR