Min kisse är hemma igen :)

Vi fick hämta hem Freja idag! :)
Hon är mycket piggare men med förhöjda levervärden, så vi ska ta nya blodprover på torsdag. Antingen har hon troligtvis blivit förgiftad av något eller så har hon något fel med levern. Håll nu alla tummar att det inte är något allvarligt! <3 Men jag är så lycklig att hon är hemma igen, och mycket piggare än igår.


Kenneth

Skönt att hon är hemma hos er igen :)

Svar: Ja det är det verkligen <3
Jessica

Carola

Va skönt! Håller tummarna att det inte är nåt allvarlit!

Svar: Tack Carola!
Jessica

Har ni kollat så att det inte är epelepsi för Alex katt fick problem med ryckningar samt att hon kissade sig och det visade sig att hon hade skyhöga levervärden och epelepsi! Kram

Svar: Tanken slog mig, så jag har läst på lite om det.. Alla symptom stämmer inte, men vi väntar och ser,, Tack för omtanken. Kram!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR