EFIT 16 november 2013.

 
 Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Lördag och ledig helg! 
Mina älskade barn är hos sin pappa och min älskling ska spela fotboll med A-laget så denna dag stavas egentid. 
 
7:30.
Luna är så gosig och kurrar högt högt.
 
8:30. 
Sover.
 
9:30.
Går ut i köket och ler då jag ser glasen från igår. Här dracks det champagne minsann ❤.

10.30
Lugn och ro.
Dricker kaffe, äter macka och lyssnar på radion.
 
 11:30.
Badar.

12:30.
Diskar, städar och dammtorkar.
 
13:30.
Får besök av Akilles och Kenneth :)

14:30.
Dammsuger och dammtorkar.
 
15:30.
Har varit och slängt lite skräp på återvinningen. 
 
16:30.
Tänder ljus och brasa.

17:30.
Gör en liten god macka till mig själv :)
 
 18:30.
Alltid vid min sida.
 
19:30.
Har bäddat rent.

20:30.
Tittar på "Så mycket bättre"

Det får bli sista vilden för idag.
 
Kram på Er!

Anonym

Älskling hade kunnat dricka champagne med dig varje dag. Är en sån lycklig man att få ha en sån vacker kvinna. Du är världens underbaraste. Älskar dig mer än något annat. Glöm aldrig det <3

Svar: *L y c k l i g*Älskar dig <3
Jessica

Kenneth

Det var jag som skrev detta :)

Hej
kikar in på din mysiga lugna dag.

Micke

Skumpa en helt vanlig fredag minsann.. lyxlirare där ;)

Vonkis

Så mysigt med brasa i öppna spisen.

Svar: Ja, det är underbart :)
Jessica

Eva

Sista Vilden för idag? Till skillnad mot den sista mohikanen då eller? ;)
(Säger jag som aaaaaaldrig skriver fel någonsin! :)

Svar: :)
Jessica

Micke

Smörgåsen såg smarrig ut.

Svar: Den var mumsig! :)
Jessica

Kattis

Mer skumpa åt folket!

Tänk att "egentid" ska innebära städning och en tur till återvinningen... ;)


Svar: Haha, där slog du huvudet på spiken ! ;)
Jessica

Elisabet

TAck för titten! Så ombonat du har det hemma hos dig!

Svar: Tack :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR