EFIT 27 november 2013.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Onsdag och ledig dag :)
 
6:30.
Vaknar, förkyld och snorig.
Igen.

7:30. 
Somnar och vaknar om varannat.
Luna bredvid mig, kurrandes. Älskade kisse!

8:30.
Sover och försöker kurera mig.
 
9:30.
Fortfarande i sängen. Måste pallra mig upp.

10:30.
Frukost :)
 
11:30.
Tittar ut och hatar verkligen detta väder i slutet på november! V i l l ha snö!
 
12:30.
Solen flödar.

13:30.
Städar.
 
14:30
Betalar räkningar.

15:30.
Börjar med middagen.
 
 16:30.
Ute på ärenden, ska byta en tröja och hämta Amelie på skolan. 

17:30.
På väg hem.

18:30.
Tittar på tv. Försöker kurera mig.


19:30. 
Plockar ur diskmaskinen.


 Detta fick bli sista bilden för idag. 
På återseende :)

Charlotte

Krya på dig!!! Hoppas det blir kortvarigt så att du blir frisk snart! Vilken otroligt vacker frukostbild!

Svar: Tack så mycket! :)
Jessica

Gurkiss

Hej :)

Kikar in din dag.
Usch för förkylning. Jag känner mig inte heller helt hundra så jag tror något är på G här me.
Hoppas att du blir frisk fort.
Himla söt katt du har :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Svar: Tack! :)Hoppas du slipper bli sjuk.
Kram
Jessica

Micke

Krya på dig!
Inte mycket snö här heller utan jag kan se lite när jag åker västerut som idag men där är det mesta borta också.

Svar: Tack! Vi får hoppas att det kommer lite snö snart :)
Jessica

Saija

Usch för förkylningar. Jag har klarat mig rätt bra tack och lov *peppar peppar*
Krya på dig!

Svar: Tack! :)
Jessica

Gurkiss

Kikar in din dag :)

Ert hem ser helt underbart vackert ut.

Ha de så bra och hoppas du blir frisk fort.
Kram Gurkiss

Svar: Tack snälla du :)
Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR