Lugn dag.



Gick en snabb promenad på drygt 5 km vilket resulterade i en väldigt ond fot. Jag blir så trött på min häl så jag vet inte vad. Vet att jag får leva med det men ändå! Vill ju så gärna springa! 

Sen har jag bara småplockat lite hemma, lagat lite mat och spelat candy crush. 
Skönt. 

Eva

Har du kollat upp hälen? Går det inte att fixa med specialsulor eller nåt? Annars får du börja boxas, där ska tyngden vila på trampdynor ist. för hälen. ;) Kram!

Svar: Ja, jag har varit hos en ortopeden och min hälkudde är spräckt hade även en inflammation i foten :( Har fått specialilägg som jag har i mina arbetsskor och det hjälper jättemycket!
Tyvärr är detta kronsikt och jag tejpar hälen, men det gör så satans ont ändå.
Vila är ju inte riktigt min melodi så jag får dels skylla mig själv..
Kram!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR