Söndag.


En väldigt lugn söndag.
Cornelia är krasslig, ont i halsen och kroppen,  Amelie är hängig sedan en vecka tillbaka.
Kenneth är också jättedålig  så om jag klarar mig från att bli sjuk är jag tacksam.
Huvudsaken nu är att mina kära blir friska ♥
 
Ute har det regnat hela dagen och vi hämtade hem mat från pizzerian ikväll.
Det händer väldigt sällan här men ibland är det väldigt bekvämt och rätt så gott ;)
 
Sen har vi kollar på del två och tre av "Torka aldrig tårar utan handskar" som var betydligt bättre än första avsnittet.
Jag har ju väldigt svårt för Jonas Gardell, men detta är en viktig triologi även om det i alla fall för mig
lämnade en dålig eftersmak i munnen emellanåt.
För mycket fokus på sex, speciellt i första avsnittet, precis som att bara för att man är homosexuell så har man ett omättat behov av sex..?  Visst, jag fattar att  det var  tabu men ändå lite synd tycker jag då det ibland bara blev för mycket. Övertydlighet och kanske lite underskattande mot sin publik genom att upprepade gånger visa en sällsynt vit älg, (vi förstår att bara för att man är "annorlunda" så finns man) men det kanske behövs.
Hur som helst så absolut så lämnar den spår och förmodligen inte lämnar någon oberörd.
 
Nu ska jag försöka göra en tidig kväll och vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Carola

Usch ja, många som är sjuka nu :( Hoppas de kryar på sig snart! Hoppas du klarar dig! Ät vitlök! Här regnar det idag...

Svar: Tack! :) Känner mig pigg än så länge!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR