En lista.

En lista som jag hittade hos Ulrika.

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Det varierar väldigt mycket, har ingen speciell låt. Men Sarah Dawn Finer och Bon Jovi ger mig tröst.

Beroende av:
Min familj, Luna, ljus och min iPhone antar jag.

Vem behöver du mest just nu?
Kenneth.

Vad tror folk om dig?
Det vet jag faktiskt inte och kan inte lägga så mycket energi på det. Men jag har fått höra att jag kan verka lite reserverad och ha pondus innan jag släpper in folk på livet.
De som känner mig säger att jag är väldigt snäll och omtänksam. Sätter alltid andra före mig själv.

Stämmer det? Ja det är nog lite så ;)

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår och ögonen.

Brukar du skratta för dig själv?
Absolut! :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Tack <3

Hur svarar du i mobilen?
"Jessica"

Vem ringde dig senast?
Min mamma.

Antal timmar sömn inatt:
7 timmar men sov inte hela tiden.

Brukar du komma i tid?
Nej, är extremt dålig på det! Kommer oftast i sista sekunden.

När mår du bra? ll
När jag har min familj nära .  Det gäller även syskon och föräldrar.
När huset är städat.
i naturen med kameran. Det är min bästa terapi och gör mig väldigt ödmjuk inför livet.

Och massor av flera tillfällen då jag är en obotlig optimist! :)

Hur känner du dig nu?
Trött och har väldigt ont i nacken.
Nöjd och så längtar jag till ledig helg :)

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och blå.

Var du aktiv i skolan? Nja..

Favoritdryck på morgonen: Kaffe och juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Alldeles för sent! Nästan aldrig innan 23.

Är du blyg?
Nej.

Sysslar du med någon idrott:
Nej men har ridit i väldigt många år och älskar att springa.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, och attraktion.

Är du bortskämd?
Inte bortskämd av föräldrar eller så, absolut inte, men bortskämd att jag får vara frisk och att jag har två underbara friska barn och bor i Sverige och har underbar natur alldeles alldeles nära.

Det är värt mer än alla saker och pengar i världen.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR