Imorse..

när jag kom till jobbet så möttes man av det här..
 

Inbrott på jobbet igen.
Blir så trött men det verkar nog som om de inte kommer undan denna gången. 
 
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.2259433-snus-och-cigaretter-stals-vid-inbrott
 
Har nu landat i soffan, Luna bredvid mig och har just ätit två varma mackor och tittat på nyheterna som berättar om stormen som kommit in över södra Sverige. 
Utanför mitt fönster regnar det men inga kraftiga vindar, det får man vara glad för. 
 
Har nu jobbat fem dagar och är ledig två nu på raken.
Barnen har höstlov och Cornelia har en kompis som sover över och Amelie har Robert här.
Och jag ska försöka lägga mig snart för jag är så slut i kroppen. 

Elisabet

Ja, det är hemskt! Alla butiker jag har arbetat i, har haft ett eller flera inbrott och det senaste var det värsta - då var det överfall - men dom tog sig inte in.
Många månader av terapi för några av dem som var med ..., så hemskt!

Svar: Överfall är ju verkligen det värsta, fruktansvärt!
Jessica

Anna Bj

Inbrott igen? Fan va tråkigt :(

Saknar er!!!!
Kram

Svar: Vi saknar dig Anna! <3Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR