Tiden

...bara rusar fram. Pratade lite med min kollega Anna idag om att det alltid finns så mycket att göra. Att sysslorna aldrig någonsin tar slut. 
Jag är i och för sig jättedålig på att sätta mig ner " och ta det lugnt" för alltid finns det något som jag "bara" ska göra först. Sen helt plötsligt är klockan jättemycket ;) 


Idag efter att jag jobbat färdigt så var att dags att gå och klippa Cornelia. Det blev så fint!


Sen blev det en promenad. 
Min fot sa ifrån efter 3 km så det var bara att gå hemåt igen.. 

Sen har har dammsugit, torkat golven, tvättat, bäddat rent och lagat kyckling med currysås. 


Och n u har jag satt mig i soffan och tänkte sitta här ett tag :) (vi får väl se hur det blir med den saken ;)  ) 


Hoppas ni haft fin söndag! 

Kattis

Även här... Jag ska bara! :)

Svar: Haha, ja det är mycket som "ska bara" ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR