1:a september.


Jag älskar hösten och för mig gör det inget alls att gräsmattan är full med gula löv.
 
Söndag och jobb till 12, min kortaste dag.
Trött är jag efter familjedagen vi ordnade på jobbet igår, det finns ingen dag på året jag är så slut på efter en arbetsdag som efter den.
Mycket planering innan och allt ska klaffa under dagen.
Vi har hoppborg, ponnyridning, ansiktsmålning, "småstjärnor/talang/Idol" som uppträder, fiskdamm, mat till självkostnadspris som vi grillar själva, massor med varukassar som lottas ut i ett stort lotteri (kunderna får en lott per hundring som de handlar för under veckan), musikunderhållning, chokladhjul mm.
Det är såå roligt!
 
 
Hej mamma! :)
(Man måste ju prova grejjerna innan ;)  )
 
Nu har jag dessutom gått och blivit jätteförkyld, näsan rinner och halsen gör ont och så har jag så ont i huvudet.
Värdelöst.
Jag hatar att vara sjuk.
 
Cornelia är med Kenneth och fotbollslaget och inventerar på Willys, så dom får in lite pengar till sin lagkassa.
Jag ligger mest i soffan och snorar och gosar med Luna.
 
 
Nu ska jag fortsätta kurera mig med en Ipren och så ska jag dra täcket över huvudet en stund.
Och hoppas på ett under att förkylningen sticker iväg så jag kan jobba i morgon.
 

Mamma

Det är klart att du måste prova. Bättre anledning att leka finns väl inte. Kram

Svar: Absolut! Kram
Jessica

Elsa

Hoppas du mår bättre idag. Kram.

Svar: Tack <3 Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR