Helgen..

Och de senaste dagarna har varit mycket jobb, men även lite ledigt, mys, mat och lite motion :)


Igår grillade vi, och till köttet gjorde jag ett vitlökssmör, sallad (fixar Kenneth ;)) och en sallad på zucchini som jag stekte i tärningar, lät svalna, blandade med sockerärtor och fetaost och så blandade jag ihop en dressing på olivolja, dijionsenap, vitvinsvinäger och lite kryddor som jag hällde över. Mums!



Idag har jag oxå jobbat och var så sjukt trött efter jobbet så jag mös lite med Luna och pratade lite med Amelie. 
Hon ska på studentkryssning imorgon.., hjääälp säger jag! Kommer att vara så orolig.. Men är glad för hennes skull för dom kommer att ha så kul! :)



❤️
Efter att ha suttit i soffan över en timme städade jag lite och sen bestämde jag mig för att trotsa min trötthet och ta på mig löpardojjorna istället. 



Backträning! Känns i rumpa och lår :)


Hemma igen och slut men nöjd! (fast jag ser skitsur ut ;) )

Sen gjorde jag tacos med egen kryddblandning, mycket godare än den köpta och inga tillsatser eller socker! 



Och det bästa av allt nu är att mammahjärtat blir alldeles varmt för mina döttrar skrattar högljutt på övervåningen :)
Visst är dom arga på varandra ibland men kan vara underbart Goa och kärleksfulla mot varandra oxå och visar varandra respekt ❤️

Anonym

Du är så vacker <3

Svar: Tack ! ❤️
Jessica

Rebecca

Heja!
Bra kämpat!

Håller med om det där med studentkryssningen: Ella åkte förra året och det var ett jobbigt dygn. Även om man litar på henne så finns det så jäkla många andra idioter... Usch!
Men hon hade haft roligt och allt hade gått bra! Hon mådde självklart som hon förtjänade 😜
Jeppes tur nästa år....

Varm kram till dig!

Svar: Tack snälla! :)Ja, man är ju helt klart sjukt orolig, och precis som du sa , henne litar jag på men de andra.. har gett henne tusen förmaningar om att inte gå själv osv..

KRAM!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR