Morgonpigg?

Som jag skrev igår och ni som känner mig vet ju att jag är grymt morgontrött. 
Jag börjar jobba kl 7, kliver upp 05:45, jobbar heltid. Och när jag är ledig är jag oftast jätteseg fram till 11.
Tänkte kolla hur det blir om jag ändrar mina morgonrutiner även på lediga dagar. Blir jag piggare på morgonen om jag bara kliver upp och går ut och går eller springer? Ska testa iaf :) 


Så jag väckte Cornelia, drack en kopp kaffe och gav mig ut i blåsten, med snöblandat regn. Och jisses vilken ork jag hade! :) 




Sen skjutsade jag Amelie till skolan, hon hade sin gitarr och tung väska så då fick hon åka bil istället ❤️


Nu har jag tagit ett varmt bad, ätit frukost och kollar på Nyhetsmorgon. 


Och gosar med min fina kisse ❤️







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR