Påskafton.


Jag sover länge, (skulle kliva upp tidigare men somnade om som en stock..), kliver upp, fixar kaffe, steker bacon, kokar ägg och slår på radion. Som vanligt på lördagar får jag ett sms från mamma vid tio i tio om påminnelse om melodikrysset :) Vi sitter vid varsin radio 45 mil ifrån varandra och löser det, ja, iallafall varannan lördag, då jag alltid jobbar varannan helg.
Bland de första låtarna som spelas är Led Zeppelins "Stairway to heaven" och jag känner en smula vemod i hjärtat.
En av världesa vackraste låtar enligt mig.
 
På köksbordet, vackra tulpaner som jag fick av Kenneth igår <3
 
För andra gången i mitt liv firar jag inte påsk med mina barn utan de är med sin pappa hos deras farmor och farfar och jag vet att de har det bra med massor av god mat och godis :)
 
 
Och i köksfönstret sitter Luna och spanar.
 
Glad Påsk på er alla!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR