Utbildning.

Idag var det dags att gå på utbildning i butiksbakat. Alltid kul med inspiration och prat och kunskapsutbyte med kollegor från andra butiker. 


Dessutom hölls utbildningen på en Supermarketbutik, och det tycker jag är extra roligt, att få jobba praktiskt (exponeringar osv) samt att få idéer från en annan butik. Jag handlar ju allt på mitt jobb och ibland är det nödvändigt med lite nya intryck. 
Det bjöds på massor med olika bröd och kaffebröd men jag höll tillgodo med kaffe och Ramlösa ;)


Kvällen har varit lugn, vi är alla trötta och jag har jobbat extremt mycket i mars och det börjar ta ut sin rätt. 

Kenneth kom förbi en stund så vi tittade på Sveriges mästerkock. Mys ❤️


Elisabet

Ja, det är kul att se hur andra lägger upp och har sig. Ibland blir jag så döless på allt butiksbakat! När vi för flera år sedan körde bil i Tyskland, så fanns där EXAKT samma butiksbakade bröd som vi hade i lilla Icabutiken i Ystad. Sååå tråkigt!

Svar: Ja, det är ju sällan det är nån stor föränring på sortimentet :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR