Mod och Harmoni.

 
 
 
Det är namnet på det bloggevent som jag och min fina vän Rebecca var på igår. Och de orden har faktiskt alltid varit viktiga för mig. 
 
Föreläsningarna var bra och faktiskt väldigt omtumlande mentalt. 
Jag grät och skrattade om vartannat.
Det var tre kvinnliga föreläsare, varav den sista, och egentligen den som fick mig att åka på eventet är underbara Pia Kammeborn, som har bloggen http://www.kammebornia.se  (kan tyvärr inte lägga in en länk på denna dator som håller på att krascha för övrigt) världens vackraste blogg enligt mig. 
 
 
Vi fick macka och kaffe. 
 
Fina varma Rebecca. 
 
I slutet av dagen fick vi se en modevisning med massor med snygga kläder. 
Vi satt ute och jag tog ett glas rosé.
 

Vi fick även med oss goodibags med oss hem, kakor, kuponger, tidning, två par örhängen, ett armband och en timer, ursnygg! (Haha..;) )
 
 
 

Elisabet

Heter bloggen verkligen kammerbornia.se ...`?
Jag försökte logga in mig, men det gick inte.

Svar: Oj, hade satt ett r utan att jag märkt det, kammebornia.se heter den :)
Jessica

Elisabet

Tack för att du ändrade, nu har jag tittat och läst och åååå, så vacker blogg!!! Och v i l s a m,

Svar: Ja, visst är den underbar ❤️
Jessica

Tack för att du kom! Kul att du hade en trevlig dag!

Kram Lena

Svar: Tack själv! ❤️
Dagen var helt underbar! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR