Söndag..

...och min jobbarhelg är över för denna gång. Bara långdag imorgon sen är det ledigt tisdag och onsdag.
Ryggen gör ont, vet inte om det beror på mycket lyft, kroppen har ju fått vila i fyra veckor, om det nu är det som satt igång ryggontet, eller vad det är.  


Har tagit en promenad, hängt en tvätt, lagat mat och umgåtts med Amelie, och sen kom Kenneth förbi en stund, och så har jag har gosat med Luna och borstat henne, ätit lite godis och försökt tagit det lugnt. 


Ute regnar det (mysigt) så jag har tänt ljus och väntar på att Cornelia och hennes kompis ska komma hem. 
 
Imorgon börjar ju min lilla tjej 8:an. 

Rebecca

Tänk vad stora de blivit våra tjejer!
8:an liksom.
Hur gick det till o ff a vart tog åren vägen?
Kram o var rädd om ryggen.
/ Rebecca

Svar: Åren går alldeles för fort!
Tack, ryggen känns lite bättre idag.
Kram! ❤️
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR