Saknar min iPhone.

På lördag är det f y r a vekcor (!!) sedan jag lämnade in min iPhone på lagning då den helt plötsligt bara stängde av sig.
FYRA veckor!
Helt galet att man ska behöve vänta så länge.
Och har en toltalt urkass lånetelefon att använda så länge, från stenåldern.
 
Mitt annars så långa tålamod är verkligen på väg att ta slut.
Ghhhhaaaah!

Anna

Vart har du lämnat in den? Jag hade så i somras TVÅ gånger, en av gångerna låg den på deras lager! Väldigt irriterande!
Hur är allt annars då? :)
Kram

Svar: På Mobilizera i Punkt. Lämnade in den den 25 januari och den 11 februari började dom med den.. Kunde inte laga den utan skickade den till Apples verkstad och nu verkar det stå stilla :( Var lämnade du in din?Det är bra annars, själv då?
Kram
Jessica

Mamma

Älskade gumman. Hade jag vetat kunde du ha fåttl låna min.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR