Nu är det helg.

Ja, iallafall för mig som har jobbat i fem dagar och nu är ledig i två. 


Mycket på jobbet är en lätt underdrift men jag gillar ju då det är mycket. Men kanske inte då man nästan känner sig uppgiven för att man inte hinner med. 
Samtidigt är jag så glad över trycket vi har i butiken! :)

Idag har jag bl.a. bytt extrapriser i datorn, bytt alla skyltar inne och ute, gått igenom alla prisfiler, rättat alla anställdas stämplingar från förra veckan, tagit ut rapporter och granskat dem.


Suttit i kassan och varit i posten, 
Fyllt på mejeri och frukt, bakat bröd och plockat kolonial.
Och så lite till :)
En helt vanlig dag på ICA alltså.

Nu har jag ätit Kenneths goda köttfärssås som han kom hit med efter jobbet ❤, förhört Cornelia på kemiläxan och nu lagt mig och Luna busar hysteriskt med ett sugrör i hallen, hon är inte ett dugg trött verkar det som. 

Men det är jag.
Så godnatt. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR