6 juli.

Som de flesta av mina födelsdagar har det varit sol och varmt. Helt otrolig varmt faktiskt.
27 grader.
 
Efter jobbbet åkte jag hem och bakade en rabarber-och hallonpaj med knäckigt täcke, så gott!
 
 
Sen har vi skrattat, umgåtts, och grillat kyckling som vi ätit på altanen.
Luna har varit ute och så roligt hon tycker att det är!
 
Lite gos emellanåt <3
 

Och gulligaste tassarna som finns med små tofsar under! <3
 
Och så jag, en sliten 43-åring en vecka innan välbehövlig semester ;)
 
 
Och så han den skäggiga <3
 

Fina rosor har jag fått <3
 

Finaste orden fick jag av mina döttrar  <3
 
 



Och sen har jag pratat med föräldrar och syskon i telefonen.
Snart ses vi! <3
 
Just i detta nu sitter jag ute med Amelie bredvid mig, klockan är kvart över tio
Och det är alldeles ljummet ute.
 

Kattis

Varma gratulationer på din dag! :)


Svar: Tack! <3
Jessica

Elisabet

Vilken underbar mamma du måtte vara!
Och så fin du är.
Grattis, grattis!

Svar: Tack snälla <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR