Ett Foto I Timmen 13 juli 2014.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Söndag och semester! :)
 
08:00. 
Duschar och fixar till mig lite. 
 

09:00. 
Min storebror med delar av hans familj är här, de kom igår. Vi hade en jättetrevlig kväll :) 
Nu ska de vidare till Göteborg och vi äter frukost. 
Och om en vecka ses vi igen! ❤️
 

10:00. 
Kenneth är här med Akilles. 
 

11:00.
Vattnar mina blommor. 
 

12:00. 
Sätter mig i soffan, så skönt.
 

13:00.
Ska lyssna på dagens sommarprat, Börje Salming. Och hittills är det ett jättebra program tycker jag.
 

14:00.
Ligger på soffan och lyssnar fortfarande på Börje. 


15:00.
Då sover jag på soffan. 

16:00. 
Lite fil och flingor, evigheter sen jag åt det. Jättegott! :)

17:00.
Försöker att ta det lugnt, men känner ändå att jag måste träna lite. 
Lite hantlar och squats får det bli idag. Fick tips på en app igår av min bror, tabata-trainer, då man tränar i 20 sekunder och vilar i 10 sekunder, den var jättebra! 


18:00.
Ska äta lite, och tänder lite ljus. 
Njuter av lugnet och ensamheten ❤️


19:00.
Busar och gosar med Luna ❤️


20:00. 
En väldigt lugn dag. Slötittar på Ullared och får meddelande från en bloggvän att det inte går att kommentera på min blogg. Hoppas blogg.se fixar till det snart.

21:00.
Fint ljus ute ❤️



Detta fick bli sista bilden för idag.