Nagellack och handkräm.

 
 
 
 

Eftersom jag alltid använder nagellack (och aldrig samma färg i längre än två dagar :) ) så nappade jag direkt då jag såg ett erbjudande från http://beauty.theyouway.com såg jag ta man skulle få fina handkrämer på köpet då man lade en order där. Så jag köpte två fina nagellack och ett O.P.I Drip Dry, ett "topplack" som man bara droppar över nageln då man målat den, så håller lacket mycket längre.
 
Och handkrämerna som då blev helt gratis (värda 300 kr) var helt helt underbara!
Doftar ljuvligt och händerna blir sammetslena!
 

Både nagellacken och handkrämerna kommer från http://www.crabtree-evelyn.com/
 
Såg nu att det erbjudandet hade gått ut men att det fanns nya erbjudanden, tänker definitvt hålla utkik där! :)

Elisabet

Jag tror att det är mer vanligt än man tror, själv blev jag alltid våldsamt förkyld så snart vi kom till Grekland!

Svar: Ja, det verkar vara så att då man slappnar av så blir man sjuk..
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR