Ett Foto I Timmen 28 juni 2014.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Lördag, ledig och en regntung grå himmel.
 
07:00.
Har väckt en trött Cornelia som ska sälja jordgubbar utanför mitt jobb idag. 
Lägger mig i sängen igen.

08:00.
Min duktiga tjej cyklar iväg ❤️

09:00. 
Myser med Luna.

10:00.
Dags för frukost och Melodikrysset :)

11:00.
Sitter kvar länge vid köksbordet med Luna som sällskap. 

12:00.
Städar köket.

13:00. 
Har dammsugit och torkat golven. 

14:00.
Tränat "functional training".

15:30.
Har duschat och ska cykla till affären och inser att det där med selfies inte är min grej ;)

16:30. 
Lördagsmys innan middan ❤️

17:00.
Soffmys ❤️
 
18:00.
Fotboll på tvn, koncentrerad man :) ❤️

19:00. 
Man vid grillen :) ❤️


20:00.
Soffmys ❤️

21:00.
Fotboll :)



 

Micke

Såg god ut den frukosten.

Joakim

Tittar förbi din dag och underbara katt :)

Svar: Ja, hon är ljuvlig :)
Jessica

Annika

Hejsan kikar in på din dag, gullig kisse du har

Svar: Tack, hon är underbar :)
Jessica

Caroline

Kikar in på din dag, vad söt Luna är!
Selfies är inte min grej heller :)

Svar: Haha, skönt att det finns flera :)
Jessica

Micke

Kollar in soffmyset och fotbollen.. Ny match nu ;)

Kikade in på din dag. fin kisse!

Svar: Tackar! :)
Jessica

Kattis

Kul att få följa din dag! :)

Måste verkligen ta tag i det där med träning...

Svar: Tack Kattis!Heja, heja! Det jobbigaste är att komma igång, sen går det av bara farten ;)
Jessica

Vild gissning, du kör LCHF, hihi
Jordgubbar, tur du inte hade några på bild, hade blivit så sugen. Kunde leva på de röda bären hela sommaren!
Tack för titten och vilken goding till kisse du har!

Svar: Jepp, LCHF ;)Tack själv för att du tittade in! :)
Jessica

Tinna

Jag tyckte du lyckades bra med din selfie, jag. Långsam härlig morgon...

Svar: Tack! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR