Lite bilder från Spanien.

Äntligen tänte jag lägga upp lite bilder från Cornelias träningsläger i Spanien.
 
Senaste veckorna har verkligen varit mer hysteriska än vanligt ;)
Mycket jobb, förkyld och hemsk hosta före och under resan, sen jobba och fixa allt inför Amelies student i torsdags (som f ö blev jättelyckad :) )
 
Det är väl tur att man inte har långtråkigt iaf ;)
 

Vårt supermysiga hotell! Maten var bland det värsta jag ätit, men hotellet var så mysigt.
 

Hotellets trädgård var helt fantastisk och jag bara älskar dessa gigantiska lavendelbuskar!
 

Jag kan säga att hit vill jag åka fler gånger! Underbart mysigt och billigt.
 
 

En underbar resa! :)

Elisabet

Fina bilder som alltid hos dig! Berätta om maten! På vilket vis var den dålig?

Svar: Tack! :)Vi hade ju all inclusive, och jag tänkte att det är väl inget problem även om jag äter LCHF.. Bacon och ägg brukar det ju finnas., och kött och då är det ju bara att skippa potatisen eller riset.
Till frukost fanns det visserligen bacon, som var helt vita och totalt smaklösa, äggen var knallgröna och smalade kofta, osten smakade absolut ingenting utan det var som att äta plast som smakade beskt, och jag hade ingen lust att smälla i mig vittbröd med vidrigt margarin på.. Skinkan smakade verkligen illa.
Till lunch och middag var det allra mesta friterat, t o m friterad zuccini!
Non dag hade som tillagat npn gammal höna, men med tillräckling mycket salt och peppar var den ok..
Jag tror aldrig att jag varit så hungrig i hela mitt liv. Och jag älskar mat!
Sista kvällen åt vi på restaurang och jag besällde in en kalvfilé med champinjonsås och en underbart god sallad till med så sanslöst goda tomater och mild underbar lök.
Det var värt precis varenda krona och dom fick rejält med dricks av mig ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR