Söndagkväll..

...och jag tillåter mig att lägga mig på soffan, slötittar på tv'n och däckar nångång vid 19. Sover till 21, vaknade bara till nån enstaka gång, men nu har jag tvättat av mig och förpassat mig till sängen. 

Midsommarhelgen har varit lugn och mysig. 
Och kall. 
 
I fredags stod Cornelia och Maries dotter Ida utanför mitt jobb och sålde jordgubbar ❤️
 
 
Var själv ledig så efter jag hjälpt tjejerna att komma igång så tog jag en löptur hem. Underbar start på dagen! 
 
Vid 13-tiden kom Kenneth och Emma och vi åt sillunch tillsammans med Amelie. 
 
 
På eftermiddagen kom en frusen Cornelia hem och vi grillade och åt jordgubbar med glass och grädde.
Umgicks och pratade och skrattade.
En fin kväll. 
 
Resten av helgen har jag jobbat, och gårdagskvällen åt vi tacos och kollade på sommarkrysset och fotboll såklart ;
;)
Och imorgon är det långdag sen två lediga dagar. 
 
Men nu är det godnatt. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR