Tisdagmorgon..

..kl 7:19 och jag vaknar av ett godmorgon-sms från Kenneth ❤️.
Svarar och somnar om och drömmer de mest konstiga drömmar. 
Känslan är frustration och maktlöshet.  I drömmen är jag är ansvarig för en viktig nyckel som någon annan har tagit med sig, och hur jag än försöker få fram
tjejens telefonnummer lyckas jag inte, men till slut hittar jag det och då ringer jag bara fel hela tiden. Det går bara inte att slå rätt nummer!
Då bestämmer jag mig för att sätta mig i en bil och hämta nyckeln och då är jag plötsligt i Härnösand och där är det flera decimeter snö på vägarna och bilen bara sladdar runt hela tiden så jag tar mig ingenstans. Suck!!

Är ledig idag så efter min konstiga dröm så bryggde jag mig en kopp kaffe och tog en liten löptur i blåsten. 
Så skönt, och solen den skiner :)


Ha en fin tisdag! 

Elisabet

Konstiga drömmar har en förmåga att dränera en på energi, tycker jag. Och ibland är det nästan hopplöst att ta sig ur dem ,-)

Svar: Ja, verkligen! Man vaknar och är helt slut! ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR