Ett Foto I Timmen 30 mars 2014.

Idag blir det bara iPhonebilder. 
Glömde först bort att det var efit så jag kör från klockan 7.
 
7:00.
På jobbet. Jättetrött! 

8:00. 
Kollar schemat.
 
9:00. 
Kartongpressen är på reparation och det är kartonger överallt. 
Leveransen av kolonial och färskvaror har precis kommit.
 

10:00. 
Plockar fruktleveransen.
 
11:00.
Byter av kollegan på rast och plockar konfektyr samtidigt som jag har kassan. 


12:00. 
Stämplar ut. 
Min kortaste arbetsdag och det passar ju utmärkt idag eftersom jag är så trött efter minimalt med sömn inatt.
 
13:00.
Lägger mig och vilar en stund och Luna är på väg att krypa in under täcket. 
Hon älskar att ligga under täcket ❤️

14:00.
Det eviga tvättandet :)

15:00.
Gosar lite ❤️
 
17:00.
Ger mig ut på en löprunda.


18:00.
Mötte upp min älskling, så vi går hem till mig en stund innan han ska iväg och spela gubbinnebandy ;)
Lite konstig vinkel men jag älskar hans stora manliga arbetarhänder :)

19:00.
Nu måste räkningarna betalas! 


20:00. 
Sitter på Cornelias säng och småpratar lite ❤️
Hon gör läxa men vill inte vara med på bild :)


Det fick bli sista bilden för idag. 
Tack till Dig som tittat in! :)
 

Elisabet

Tack som visade, säger jag.
Och så hemskt det är när balpressen inte fungerar .., huvva, kartonger överallt!
Och eftersom jag är vänsterhandsexpert (ja, ja ...), så förvånades jag över den långa tummen hos han med de manliga händerna ,-)

Svar:
Jessica

Ullis

Vilken underbart söt katt du har. :)

Svar:
Jessica

Ulrika

Vi var många som var seeega igår. Det här med att flytta tiden fram och tillbaka är inget vidare egentligen.

Söta, söta katten, åh vad hon är fin! :-)

Svar: Hon är så underbar 😄❤️
Jessica

Kattis

Just precis så... Det eviga tvättandet! ;)

Micke

Ordning å reda (på mig) vet jag inte.. tror inte det :)
Kul se din dag.

Tyglina

Kikar lite på din dag

Elisabet.., hans händer är väldigt stora men vinkeln var nog lite felaktig :)

Hej!
Kikar in på din dag




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR