Rum.

Dagens tema i Ulrikas fotoutmaning är "rum".
 
Idag visar jag mitt sovrum.
För det mesta blir det ju bilder från vardagsrummet eller köket.
 
 
Jag älskar gamla fönster.
Denna står på hyllan ovanför sängen.
 
 
På ett sideboard står bland annat en bok som jag älskar, ljus såklart, min häst´s sko, bilden på mig och Roger.
 
 
 
 

Hej igen!
Jag tittar ju in här nu och då och tittar på dina fina bilder! Vilket fantastiskt fint sovrum!! :) Precis min smak, så vill jag också ha! Nåja, det kanske blir i framtiden hoppas jag - det gäller bara att få kära sambon in på samma linje! :)
Ha det bra, jag fortsätter titta in /Katarina, Lycksele

Svar: Tack snälla du och vad roligt att du är här och hälsar på! :)
Lycka till med övertalandet :)

Ha det så bra Katarina! ❤️
Kram
Jessica

Tyglina

Kikar lite




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR