Rund.

Dag 9 i Ulrikas fotoutmaning är temat "rund".


På bordet nu i eftermiddag. 
Årets första glögg och en clementin får representera temat. 
Underbart gott för övrigt! 
Massor med tända ljus och underbara Sarah Dawn Finers nya julskiva från högtalarna. 
Mys mys mys.

Igår var temat "flytande" och det var det på sätt och vis ;) 
Hann inte blogga igår då jag direkt efter jobbet åkte hem och fixade till mig, för att sedan bli hämtad av min fina kompis (som oxå heter Jessica,) för att åka hem till henne för lite vin och snacks, tjejsnack och ännu mera mys. 

Sedan fick vi skjuts till en festlokal där fotbollstränarna i Tillberga haft möte. 
Respektive var inbjudna till middagen, jättetrevligt med god mat och mycket vin :) 

Lite tungt att börja jobba 7 i morse ;) 

Nu ska jag ringa min pappa ❤️




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR