Underifrån.


Dag 6 i Ulrikas fotoutmaning.

Klockan är 18:22 och jag står och väntar på bussen. 
Har jobbat 8-18 idag som vanligt på torsdagar. 
Det är den dagen jag börjar "sent", alla andra dagar börjar jag jobba kl 7. 

Ute är det snö (äntligen!), lite kallt och det känns mysigt. 


Elisabet

För den som i flera år nu har vant sig vid att ha förmiddagarna fria, känns det som en skräck om man skulle tvingas byta till vanliga tider ,-)
Nu är klockan kvart över åtta och jag sitter här med kaffe och macka ..., har varit vaken sedan fem, sex, men steg inte upp förrän vid halv åtta. Lycka!

Svar: Låter härligt!
Jag är ju otroligt morgontrött så detta är väl kanske inte drömläget ;)
Nån gång kanske man kan gå ner i tid så man får lite kortare arbetsdagar.
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR