Snart midnatt..

Och jag sitter i soffan men en gosig katt sovandes bredvid mig, brasan i kaminen värmer gott och jag går in på min blogg och ser att det fortfarande finns de som besöker mig, trots fruktansvärt dålig uppdatering här. 

Det har varit mycket i mitt liv och då blir det så här, bloggen blir lidande, men jag kommer alltid igen. 
Så tack till Er som hälsar på här! ❤️

Såg en klok text på instagram.
Behövs för en funderare som mig.


Hursomhelst så har jag jobbat idag, mitt långpass som vanligt på måndagar. 
Alltid mycket att göra på jobbet, trots många timmar går dagen väldigt fort. 

Kollade nästa veckas reklamblad och smålog lite för mig själv ;)


Gillar visserligen bagels.. ;)

Imorgon kommer Amelie hem! 
Längtar så efter henne! ❤️

Kram på Er!



Elisabet

Jag har saknat dina rader ..., så du är såååå välkommen tillbaka!

Svar: Tack snälling! ❤️
Jessica

Anna J

Är ett måste att kolla in din blogg 😘

Svar: Tack Anna vad glad jag blir! 😊💗
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR