Liiite stressad kanske...?

Det är mycket nu.
Idag har jag jobbat, sen hem och dammsuga och torka golven och sen påbörja bokföringen.
Iväg på utvecklingssamtal med Cornelia.



Det gick bara bra och så här glad var hon redan innan samtalet ;)



Hem och fortsätta med bokföringen, laga mat, tvätta två maskiner, hoppa på studsmattan med Cornelia och stryka.

Låter jag stressad...? ;)



Närmaste dagarna innan min USA resa har jag fullt kan jag säga.
Imorgon jobb 7-18, fixa naglarna mellan 18,15-20.30. (Lyx, jag vet men det är jag fan i mig värd.)
Hem och tvätta och stryka. (Jag är mycket väl medveten om att jag skämmer bort gubben, får väl skylla mig själv antar jag ? ;)  ) Det är bara det att det måste funka då jag är borta så jag vill förberda så mycket som möjligt här hemma.
Fredag jobb och allt annat som ska göras.
Lördag jobb och på kvällen ska vi grilla på valborgsmässofirandet här på byn, hjälper till för att få in pengar till Cornelias fotbollslag.
Söndag, inventering på jobbet från kl.05:30...
Handla mat! Sen hem och deklarera. Min snälla mamma ska gå igenom min bokföring innan så den är det "bara är att deklarera". Som sagt, första året som egen företagare, så det är lite pirrigt.
Sen packa! :)
För kl.05.00 på måndagmorgon drar jag och Marie till Arlanda .
USA - here we come! :)


Jag hoppas att ni inte tar det som att jag gnäller va? :)
Jag kommer att få vara med om så himla mycket roligt, kan inte beskriva vad glad och tacksam jag är över den här resan!!

Kram från en tröttmössa :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR