Inte igår..

Om man säger så. 
Och som vanligt vill jag tacka er tappra som ändå är inne här och kollar, trots att det nu är nästan 5 månader jag skrev här sist. 

Vi trivs jättebra i lägenheten och jag slappnar av mer än tidigare, har mer tid för mig själv och vilar mer, läser mer.
Allt har sin tid.

Nu ska jag försöka blogga lite mer, Cornelia sa häromveckan att hon saknade min blogg 😊
Så jag gör ett nytt försök. 

I veckan så var pappa och Lisa här. 
Vi hade så himla trevligt, åt på stan, promenerade, umgicks, löste korsord och som vanligt skrattade en massa som det alltid blir då man är med pappa , 


Amelie är i Västerås i helgen och hälsar på så igår åt vi kött och potatisgratäng och kollade på idol. 
Så mysigt då båda tjejerna är hemma ❤️

Ledig helg stundar, så skönt! 

Eva

Kul att du är tillbaka! Kram!

Svar: Tack! 😊
Kram kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR