Torsdag.

Jobb 8-18 och alla kunder frågar om strejken och är rädda att dom blir utan mat.
Nu tror jag ju inte att man blir det i första taget, men man förstår ju kunderna.
Och strejken blev ju avblåst, skönt så man slipper oroa sig för att inte få hem några varor.
(Lagren var uttagna i strejk, inte vi).
För övrigt har jag haft så många bra möten med kunderna idag, tänk, jag har varit sjuk i en dag och haft semster i 1 ½ dag och kunderna undrar var jag varit! :) Snacka om att dom har koll på en!

Väl hemma har jag lagat hamburgare (som jag ätit i salladsblad med goda grönsaker och chilibearnaise, jättegott!)
Och Cornelia drog iväg till ungdomsgården, hon är verkligen stora tjejen nu. (Jag har tjatat på barnen att dom ska gå till ungdomsgården, tänkt så mycket roligt jag hade på "Loftet", ungdomsgården i Lycksele. Vill att dom ska ha samma roliga minnen som jag.)

Jag och Amelie har pratat kost och träning och hon är så taggad med träningen och att äta rätt, kul att se att hon mår bättre av det!

När jag kom hem var det 12 grader varmt ute och solen sken, så skönt!

En Härnösands-tussilago :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR