EFIT 21 Januari 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Lördag och arbetsdag :)

07:00.
Kliver upp och den här lilla sötnosen ligger brevid mig.
Lycka!


08:00.
På jobbet.


09:00.
Kaffe! :)


10:00.
Fixar till vid kassalinjen.


11:00.
Jordgubbar - mums! :)


12:00.
Värmer min lunch. Fläskpannkaka :)


13:00.
Hinner inte fota..

14:00.
"Filmar" palsternacka.


15:00.
Sätter mig i kassan. Säljer lite andelar :)


16:05.
Stämplar ut för dagen.


17:00.
Sätter mina nyinköpta tulpaner i en vas.


18:00.
En underbar liten kattflicka gör mig glad i hjärtat.


19:00.
Fixar middag och Robert busar med katten :)


20:00.
Kräftor och västerbottenspaj i januari ;)
Japp!


21:00.
Jaha, då var det undandiskat.


Det fick bli sista bilden för idag.

Kram på Er!


Joakim

katten var ju hur gullig som helst :)

Annika

Godmorgon, vilken söt liten kisse o vad gott med kräftor o västerbottenost i januari

Anonym

Söt kissekatt! Jag sörjer lite att den där kattunge-tiden gick så rasande fort! Bra att du passar på att njuta!

Karoleen

Åh, vilken underbar lite kattflicka ni har. Oj, en av de sista bilderna när hon ligger och sover är helt makalöst fin =) Tack för att jag fick ta del av din dag.

Charlotte

Vilken underbart söt liten kattunge!!!

Roligt att följa din dag i butiken! Vad gott med kräftor, om så i Januari! :-)

thinki.se

En hel dag på en gång. Lyxigt.

Det är så'na som du som gör att jag kan få färskt hembakat bröd från just Ica på helgen. TACK.



=)

Anna

Jamen, det var väl ingen fel middag!

Var jordgubbarna goda?



Trevligt att följa din dag på jobbet.



Ha en skön kväll.



// Kram Anna

Jea

Det var en super söt katt!

Kattis

Kräftor och västerbottenost gör sig lika bra året om, likaså ursöta kattungar! :)

Anni

Vilken helt fantastiskt underbart söt liten kisse! Åh, så mysigt att få vakna upp bredvid!



Dessutom lät det ruskigt gott med kräftor och paj!

Elisabet

Och hur kul som helst att se hur din dag på jobbet ser ut! hälsar kollegan i söder ,-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR