Om ett uppmuntringslotteri.

Jag följer en blogg, det är härliga Elisabet från Malå, numera Hallandsbo.

Hon har ett uppmuntringslotteri på sin blogg som jag följer med största intresse.
Hon och hennes sambo PV underhåller varje vecka, men nya priser och en ny liten filmsnutt :)

Att det dessutom är en tjej med hemifråndialekt gör inte saken sämre ;)

Hon beskriver oftast sina vinnare i sin blogg, men nu ska jag berätta lite för er nytillkomna läsare om mig själv på "Elisabet-vis".

Jag är kräfta (=beskyddande, tålmodig, känslig, hemkär),  och är andra barnet i en skara på fyra.

Har höger tumme upp när jag knäpper händerna som i en bön.

Även jag uppvuxen i Lappland, Västerbotten, närmare bestämt i Lycksele, inte alls långt från Malå.

Är energisk och nästan alltid glad.
Aldrig någonsin långsur.

Älskar inredning, är speciellt svag för den lantliga stilen.

Så..., nu vet ni lite mer om mig.

Välkomna hit!

Elisabet

Och i morgon lägger jag paketet i postsäcken ,-)

Jessica

Tackar allra ödmjukast :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR