Äntligen bredband!

I onsdagsmorse, precis då jag kommit ut duschen, ringde det på dörren.
Telianissen.
Oanmäld såklart. Bara en jävla tur att jag var hemma.
 
- Ska du kolla att modemet är trasig frågade jag .
(Ja, jag kan räkna ut saker själv, trots att jag är kvinna o c h dessutom blond)
-Jag ska se om det är här felet ligger säger han och hämtar ett mätinstrument.
 
Jag berättade att mina grannar har internet så alltså är det mitt modem som är trasigt, det förstod jag redan då jag pratade med Telia första gången.
 
Men han kontrollerade modemet och konstaterade att det var trasigt så han skulle beställa ett nytt..
Jisses.
Hur som helst så fick jag mitt nya modem igår och kunde koppla in det!
 
På måndag är det jag som ringer och kräver kompensation.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR