Storsandskär.

 
Älskar stugan, att vara där känns så otroligt kravlöst.
Det ser ut som då jag var liten, det luktar som då jag var liten.
 
Ingenstans smakar maten så bra som just där.
 
Allt är sig likt.
 
 Häromkvällen, ute på bryggan.

Stugan ligger utanför Umeå, på en ö.
 
 Inne i arbetsboden, farfars anteckningar.
 
I fredags gick vi på en promenad runt ön.
 
 
Förutom att vi blev uppätna av myggen var det mysigt :)
 
 
Och titta vad vi hittade..., är man i Norrland så är man.
 
 
Pappa ♥
Alltid lika snäll och så humoristisk! (Tycker iaf jag som är född med likadan humor ;)  )
 
 
Och då jag laddade över bilder från kameran fanns denna bild med, tagen av Cornelia.
Underbart då barn tar kort på helt andra saker än en annan gör.
På bordet.., ett glas med lite vitt vin, pappas snusdosa och hans nycklar.
 
 
Och Kenneth.
Så modig.
Följer med till mina släktingar utan några som helst tecken på nervositet.
"Jag är bara mig själv...kan inte göra så mycket annat" säger han och går all in.
 
Själv vete fan om jag varit lika orädd.
 
Och det älskar jag dig för.
 

kenneth

Som sagt du är så grym på att ta foto och jag känner mig så lycklig att få vara en del av din familj. Hela din familj är så underbara och jag längtar redan tills man får träffa dom igen. En underbar vecka och jag kommer aldrig att glömma den :) Jessica ett liv utan dig finns inte, du är det bästa som hänt mig. Älskar dig <3

Svar: Tack min älskling! :) Älskar dig ! <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR