Jobbet.

Kö i två kassor ända fram till 21 då vi stänger. 

Postkunder som vill skicka paket, hämta paket, spela på lotto. 

Panten full och behöver bytas och köttfärsen slut och ny behöver malas.
Salladsbaren behöver fyllas på och baguetter ska bakas.

Försöker plocka frysleveransen och det går sådär.
Spring till kassan och posten hela tiden.
 
Och tur är väl det, annars jobbade man ju förgäves. 

Många steg på en dag blir det. 
Och det passar alldeles utmärkt för en sån som mig som aldrig skulle fixa ett stillasittande jobb. 



Anna

Åh saknar våra måndagar <3

Svar: Saknar dom jag med! ❤️
Jessica

Elisabet

Å, så mycket igenkänning!
Jag undrar om människor i allmänhet förstår hur otroligt stressigt det kan vara att arbeta i en vanlig livsmedelsbutik? Fort-fort-fort ..., och man ska vara nästan överallt och helst samtidigt.
Tänk, om man slapp panten .., då hade mycket tid sparats :)

Svar: Jag tror faktiskt inte att många förstår hur mycket vi sliter.
Och panten är inte min favoritsyssla, dryg arbetsuppgift ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR