Lördagsförmiddag.

Den sista på min semester. 
Fint väder idag med och då jag öppnar altandörren värmer solen redan. 
Äter frukost med Luna som sällskap och löser Melodikrysset. 



Försiktiga Luna ber snällt om att få lite ost ❤️

Igår då jag satt på altanen slog det mig att det var länge sedan mitt hår var så solblekt och huden brunbränd.


Vilken fantastisk sommar det har varit. 
Tänker att detta är nog den varmaste sommar man får uppleva.


Äppelträdet fullkomligt kryllar av goda äpplen. 
Bakade en mumsig äppelkaka och ska försöka ta reda på mer äpplen.



Igårkväll då jag och Kenneth satt på altanen körde vattenbombningsplanen förbi strax ovanför huset. 
Vilka hjältar, alla som jobbar med att släcka branden. 



Önskar Dig en fin lördag! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR