Nu är semestern över..

...för denna gång. 
Fyra veckor med fantastiskt väder. 

Jag är nöjd. 
Trots att jag varit sjuk en del men det ska man inte gnälla över. 

Idag har Cornelia haft seriestart i fotboll, en grymt bra match som slutade 5-4 till det andra laget. Våra tjejer kämpade på bra med endast två avbytare. 

Sen tog jag en löprunda, lite tung i benen idag. 


Sen har jag och tjejerna haft mys med grönsaker och dip och kollat på Forrest Gump. 




Snart är det dax att försöka sova, imorgon ringer klockan 05:40. 
Tur man har ett underbart jobb ❤️

Rebecca

Härligt det låter! Och snart är det den 30:e!!
Kram

Svar: Absolut :)
Längtar!
Kram!
Jessica

Elisabet

Samma sak här. Börjar halv tre, slutar kvart över nio, men vi brykar vara färdig fem över :) Det beror lite på vem man kamperar med; somliga är snabba som blixten!

Svar: Ikväll var vi inte så snabba, var ute 21:30.. :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR