Onsdag.

Ledig idag oxå och känner mig jättetrött då jag vaknar, men har bestämt mig för att springa så istället för att ligga kvar ännu längre i sängen så kokar jag mig en kopp kaffe, byter om och ger mig ut. 
Det blåser och jag tänker att det kanske inte var sådär jättesmart att bara dricka en kopp kaffe och inget annat innan man springer, men tjurskallen vinner och så har jag sprungit nära på 9 km. 


Sen kommer Kenneth och klipper gräsmattan och jag rensar ogräs. 


Ute är det underbart varmt och skönt. 


Sen åker Amelie till jobbet och jag dammsuger och torkar golven och sen bänkar jag mig i soffan. 

Tänkte kanske ge mig på boken jag skulle läsa ut på semestern, den jag bara kom halvvägs på.

Vi får se.

anette

Tycker verkligen du är värd en plats i soffan. Kram anette

Svar: Tack snälla! Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR