Första semesterdagen.



Ute är det lite svalare, men ändå skönt och solen flödar. 
Öppnar altandörren och Luna smyger ut på låga ben. Och dagen till ära äter jag nybakat bröd till frukost och efter ett tag kommer Kenneth men nybakade varma scones, så jag brygger mer kaffe och å så gott det är! 

Och i eftermiddag kommer min storebror och svägerska och deras mellanflicka för att imorgon åka vidare ner till Göteborg och Gothia Cup. 
Det ska bli så kul! 

Och den bästa känslan är att detta bara är första dagen på semestern, allt ligger framför mig ❤️

Elisabet

Så härligt för dig/er!
Jag tror att nästan alla bloggvänner eller FB-vänner går på sin semester just nu. Själv börjar jag arbeta på måndag. Jo, jo. Men jag ska inte beklaga mig .., hemma från den 18/3 och soligt och fint mest hela tiden. Hoppas att det håller i sig till alla er andra!

Svar: Hoppas det går bra för dig att börja jobba <3
Jag ska njuuuta av min semester :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR