Hemma igen.



Sitter på altanen, till skillnad från i Umeå är det mörkt ute, och det är väldigt varmt trots att klockan snart är halv tolv. 
 
Amelie är hos kompisar och Cornelia och hennes pojkvän tittar på film. 
 
Vi kom hem Igårkväll efter ett sista stopp hos mamma och Bosse. 
Vi hade en jättetrevlig kväll! 
 
Innan vi åkte tog vi en promenad, de bor väldigt fint några mil ifrån Härnösand. 
 
Sandöbron.
 


Sen stannade vi hos lillasyster Lina som bor så nära paradiset man kan komma enligt mig, på landet med djur och underbar natur runt hörnet.
Vi passade på att hälsa på Billy, charmören på bilden ovan, innan vi åkte vidare :)
Lite hästgos hann vi oxå med och mitt hjärta skriker efter häst! ❤️
 
Idag har jag tvättat, handlat och vattnat blommor.
Grillat kyckling och pratat med döttrarna.
Tagit en löptur i 30 graders värme. 
Och gosat med Luna ❤️

Elin

Åh tack dsm! Älskar alla bilder du lägger ut:)<3

Svar: Tack Elin! <3
Jessica

Elisabet

Ljuvliga bilder. Som alltid.

Svar: Tack ! :)
Jessica

Bert

Hej. Fina bilder från "Norrland", (var det nu är), men den bro du fotat är Sandöbron. Högakustenbron är betydligt större.

Ha en fin fortsatt sommar.

Svar: Tack! :) Bilderna är tagna i Umeå,och på Sandö, i Kramfors kommun.
(Är själv uppvuxen i Lycksele)
Slarvigt av mig att skriva fel, har ändrat det nu :)

Ha en fin sommar du med!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR