Kväll..



...och jag sitter på altanen i klänning och luften är alldeles ljummen och vi har ätit mina kycklingbiffar till middag och jag har börjat på en bok. 
Hinner aldrig läsa i vanliga fall (det är ju hemskt egentligen, vilken karusell vardagen är..) 
Brukar läsa en bok varje år..., på semestern. 

Idag har vädret varit underbart så då passade jag på att baka bullar ;) 


Handduken kommer från min farmor, prydligt broderat EL= Ebba Larsson ❤️



Men ifrånsett det så har jag varit ute hela dagen, är så tacksam över vädret! 


Nu ska döttrarna iväg, den ena till sin pojkvän, och den andra ner på stan. 

Dom börjar verkligen bli stora nu.

Så mamman ska fortsätta läsa bok och njuuuuta av semestern ❤️


Elisabet

Ja, visst är det vansinnigt hur livet rusar iväg! Eller tillvaron. Eller både-och.
Och alla som har stressiga arbeten, är ofta så trötta när kvällen kommer (eller morgonen), att orken till att göra nånting annat, ja, den finns nästan inte. Njut du av din semester!

Svar: Tack Elisabet, det ska jag göra :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR