Ett Foto I Timmen 19 November 2014.

Ett Foto I Timmen är precis som det låter. Vi tar ett foto i timmen på speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT hittar du här.

06:15.
Klockan ringer. 
Ledig dag. 
Tänder lampan och det är dags att väcka Cornelia.

07:30.
Sminkar mig.

08:25.
Jag har utvecklingssamtal med Cornelia. 
Det gick bra, hon är jätteduktig men pratar lite för mycket :)

09:30.
Sitter på bussen och ska åka in till stan på några ärenden.
Bl.a. Hämta ett paket som mamma skickat med posten. 

10:30.
Väntar på bussen för att åka hem igen. 

11:30.
I paketet låg bl.a. ett par sockar som mamma stickat. Tack! :)

12:30. 
Har gjort upp en eld och leker fjortis ;)
(Fast jag glömde att göra duckface. Orutinerat)


13:30.
Kollar på "städmästarna". 
Riktigt roande faktiskt :)

14:30.
Dags att bita ihop käkarna och ge sig ut på en löprunda. 3 grader och isande vindar kan jag säga att det inte var särskilt lockande.
Men drygt en mil blev det.

16:30.
Gör en pannkakssmet. 
Till Cornelias lycka :)

17:30.
Steker för fullt.


18:30.
Kenneth kommer hit och vi tittar lite på tv och småpratar om allt möjligt.
Fotboll, skolan, jobb.

19:30.
Hade slut på Bregott så det fick bli en sväng till affären. 
Här är jag på väg hem.

20:30.
Dricker en kopp chaite ur min favoritmugg som jag fick av min lillasyster Lina för flera år sedan, den är handgjord och jag tycker den är så fin!



Sen blev det läxförhör och nu ska jag lägga mig och läsa lite bloggar. 

Tack till dig som tittat in!


Micke

Gott med pannkaka!

Sirpa

Kikat in på din EFIT-dag, hurtigt att springa en mil!

Svar: Tack :)
Jessica

Anni

Julklappspapper! Oj, nu längtar jag faktiskt lite till advent!

Svar: Ja, det gör jag med :)
Jessica

Mamma

Det är så kul att titta in på din sida. Sockarna är ett gammalt par och jag håller på att sticka fler par. Kommer så småningom. Kram

Svar: Tack ❤️
Jessica

Elisabet

Tack själv Jessica! Men "pannkakor", vad är det jag hör! Det där är ju plättar!

Svar: Jag säger pannkakor :)
Plättar för mig är dom små ;)
Jessica

Micke

Den där Elisabet är uppifrån nordligare delarna av Västerbotten. De kör med plättar och små-plättar hela högen där uppe :)

Nån ordning på oss med pannkakor/plättar ;)

Svar: :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR