November.


På väg till jobbet i torsdags. 
Så vackert så det knyter sig i hjärtat.

Ledig helg och idag är regn och rusk. 
Idag är jag så trött, skulle bara vilja ligga under en filt och läsa en bok. 
Men nu har jag ju en del att göra.
Idag fortsätter rensandet i garaget. 
Blä!

Igår hade vi inventering på jobbet.
Bussen gick 5:03 och slutade för dagen kl 17 så jag var lite trött i gårkväll.
Somnade till och från i soffan. 
Men då såg jag ju ut såhär oxå. 
Lite sliten bara.


För övrigt denna vecka som gått varit lite såhär. 


Jag och Kenneth åkte ner på stan och gick på bio, "Gone Girl". Det var klart sevärd men kanske inte den bästa film jag sett. 
Innan satt vi på ett ställe och Kenneth tog en liten öl och jag ett glas vin :)

Hemma hade Cornelia en massa kompisar. 
De kollade på skräckisar och sen sov ett gäng över. 


De låg väl till 14-tiden dagen efter. 
Är det höstlov så är det. 

Nähä, dags att börja rensa nu så det blir klart nån gång. 
Tjoho.

Elisabet

I affären där jag nu arbetar, där behöver man aldrig gå ut extra om det är inventering och det har jag aldrig - under 40 år i butik - varit med om. Man kör sitt schema och sen kommer föräldrar från en idrottsförening och inventerar, tillsammans med cheferna och Mattias och dom som är på golvet den dagen. UNDERBART är det.

Svar: Det låter ju helt underbart :)
Hos oss har vi obligatorisk närvaro.
Även för de som inte är avdelningsansvariga.
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR