Söndag.



Klockan är strax efter 16 och jag har varit ute och sprungit milen, väldigt, väldigt tunga ben idag, duschat, ätit lite och satt mig i soffan. 
Ute är det varmt, och just håller det på att skymma och det är ett så vackert sken.

Luna ligger bredvid och kurrar, Cornelia duschar och Amelie sover (tror jag) och jag tänker på allt jag borde göra men nån gång måste man ju få ta det lungt också, även om man har ett stort hus som ska säljas. 

Funderar över livet och allt annat och trots allt ska det bli skönt då allt är över, flytten alltså, och vi bor i lägenhet.
Jag vägrar vara ledsen mera när det gäller huset. 
Eller försöker iaf. 

Dessutom är det mycket att fixa själv med ett hus.

Tänk så mycket tid jag kommer att få över sen. 
Tid till att läsa, baka, springa, se på film, umgås.

Kanske ta det lungt. 

Det blir nog bra till slut.

Eva

Men, ska ni sälja huset?
Tråkigt, men skönt! :)
Hoppas du hittat/hittar någon fin lägenhet istället!

Kram

Svar: Ja, nu är det dags :(

Det blir nog bra till slut.
Kram ❤️
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR